Flään

Idag va jag och jesper på sista föräldrautbildningen ;/ vi hade profylax övningar, De
va väl spännande, Nu kommer jag inte ha något att göra på onsdagar :(
får väl börja ta långpromenader då kanske..OM jag orkar haha .
Efteråt blev det bowlig Med jesper och hans familj, det gick väl sådär :P

Imorgon ska jag åka upp till min pappa och hälsa på, blir en sväng till
farmor i morgon oxå, ska få lite bebis grejer av henne :D
sen blir det att åka hem på fredag igen ..(:
Ska till barnmorskan imorgon innan jag tar tåget, Hoppas allt verkar bra
nu så jag kan åka till södertälje :P :O

Jesper som bowlar (;

Bowlar

Puss!

Hemma

Nu har jag kommit hem igen, Har hämtat ut babyboxen igår i kungenskurva 
Blev en promenad med Jesper och hans syskon från segeltorp dit, fick ta bussen hem tyvärr 
eftersom vi va tvungna att köpa en luftmadrass så vi skulle kunna sova och den vägde 
några ton :P 

Jäkla dumma vintertid som börjar oxå då kommer ju One tree hill en timme senare :(
Aja, måste väl gå och packa upp lite ! ;


Puss

OkeeJ?

Kul nu står det på aftonbladet att två eventuellt har dött av vaccinet ;O
Kul att jag har tagit de då!....

Imorgon ska jag och jesper upp till hans pappa i stockholm
Kanske passar på att träffa min farmor en stund då (:
Ja Hoppas de blir bra iaf !

Puss

Ajaj

Nu har jag vart och tagit vaccinet mot svininfluensan.. aj vad de gjorde ont!
Jag hatar sprutor och om man måste ta den andra dosen tänker jag INTE göra de! :O

Idag blir det att ta en långpromenad med mamma och hunden och sen 
baka lite äppelpaj (: 
Och så är det bara 7 veckor kvar till plutten är beräknad till att komma (:
Snart kan jag börja räkna dagar wihuu hehe längtar, börjar bli jobbigt 
för ryggen att vara gravid /; men men det e bara att stå ut (:

Nu ska jag förbereda mig för promenaden 
Puss!

101409

Idag blev det att gå upp jätte tidigt ( för mig iaf ) 06:40 burr då
var det bara att gå upp och fixa sig lite och gå till bussen, 
var till barnmorskan och föräldrautbildningen..
Fick veta att barnet hade redan fixerat sig :D wihuu 
jag slipper vändningsförsök och föda barnet i säte hihi
super lycklig för de! (: 

På föräldragruppen  prata vi om vaccinering mot svininfluensan 
tror nog att jag ska gå och ta en spruta på söndag,!
är lite osäker fortfarande men men..

Pusss

Dumma Nordea!

Igår fick jag äntligen fullmakten från pappa så jag kunde hämta ut mina pengar från mitt 18års konto
Men nejnej då va jag helt plötsligt tvungen att skriva ett kontrakt oxå + att 2 andra personer va tvungna
att bevittna hans underskrift -.-' blir så irriterad.. När jag va där första gången så behövde han bara 
skriva på ett papper gah!
Och så va jag på första föräldrautbildningen i Onsdags (:
Det va väl rätt spännande fick prata om en hel del och så fick man veta lite om allt möjligt 
ser fram i mot nästa gång som är nu på onsdag
då ska jag till barnmorskan oxå (: blir tidig uppgång
jag blir bara tröttare och tröttare nu förtiden..

Idag är det 8 veckor och 2 dagar kvar till lilla plutten kommer!

Nu ska jag väl vika lite tvätt ;O

Puss

RSS 2.0