Kräksjuka...igen

Robin har vart ledig hela veckan, men inte har vi kunnat göra någon skoj ändå eftersom Theo har både diarré och spyr, han tajmar in sina sjukdomar till mina veckor verkar de som.

I morgon så åker jag in till Eskilstuna och handlar julklappar iallafall typiskt att man alltid ska va ute i sista stund.

Lill tjejen i magen är ca 20% för liten så kommer få gå på tul om 2-3 veckor och kolla så hon växer och inte går ner i vikt eller stannar i vikt, när jag va in till förlossningen i onsdags så vägde hon bara 899g så hoppas hon väger över 1 kg nästa gång :)

Theo som ville mysa med bebis i magen i går och somna på magen så mysigt <3


Spännande

Idag e de Theos första lucia tåg och så ska vi åka på3D/4D ultraljud, oh e så spänd! :) Ne men dax att börja röra sig mot dagis nu då


3 år, min stora kille

Nehe när vi satt och vänta på tandläkaren insåg vi att de inte va dit vi skulle utan de va till BVC på 3 års kontrollen och de gick bara bra, vägen till BVC va inte alls roligt Theos mössa flög av hans huvud och han fick panik för att de snöa o blåste så mycket så jag fick bära honom hela vägen dit, trodde jag skulle börja föda på vägen dit .
Idag ska vi fika lite bara familjen eftersom Theo fyller 3 år idag! (: och i morgon ska jag iväg på julgala med jobbet och lördag o söndag blir de kalas för både Robin och Theo :)

V 27 (26+0) idag oxå :)


Snö

Oj vad de snöar o blåser! Ska iväg med Theo till hans första tandläkar besök om ett tag, längtade så fruktansvärt efter snön för 2 månader sen men... Snö storm e inte så mysigt att gå ut i puh. Och nu kommer den eviga frågan vad i hela friden ska vi äta till lunch


:)

Förra veckan jag hade Theo va han magsjuk och Robin blev magsjuk nu har Theo vattkoppor, verkar som jag får va fast i lägenheten, mina gravid hormoner orkar inte med en 3 åring med trots som inte kan gå på dagis.. I morgon struntar jag att han har vattkoppor i morgon ska han till tandläkaren blir inte förvånad om han har hål han e ingen ängel när man ska borsta. Fortsätta städa in för 3 års kalaset i helgen


RSS 2.0