Jag Önskar....

Ne, nu har jag bestämt att jag måste börja motionera mycke mer!

jag kan ju inte springa runt som en tjockis resten av livet!

Jag önskar att jag kunde bara vakna och vara jäättee smal och fel fri hy
och lååånga ben! Tänk om! ske ett mirakel tack!

Undrar varför inte alla föds perfekta? de e ju orättvist?
Jajja...

Imorgon ska min lilla familj till Jespers pappa/Theos farfar
skojskoj, ska försöka ta en promenad in till skärholmen då!
handla lite höst kläder till Theo, kommer bli mega fattig då haha..

Min lilla skrutt har har blivit så duktig och går själv (har han gjort i ca 2 veckor)
Kan kasta iväg sin bollar i all världens väg, och han har defenetivt märk att
han har en egen vilja gu vad han kan streta imot!

Neh nu ska jag försöka orka göra någon nytta , men kommer förmodligen hamna i soffan
med en kopp kaffe eller hamna här igen,haha.

<3

Blogg tips

Följer denna blogg varje dag och kan inte sluta hoppas på att deras flicka blir frisk
någon dag, hon lider av en sjukdom som heter epidermolysis bullosa.

En blogg värd att läsa och en sjukdom värd att lägga på minnet


http://lillaellyskampmotjeb.blogspot.com/

Min stora kille

Liten

<3

Vs

<3

Stor

Tiden går väääldigt fort..


Theo 9 månader + 5 dagar

De va typ 100 år sen jag skrev ngt här hehe, har inte orkat med de.
nu ska jag dra ihop lite med Theos utveckling :

*Sitter
*Kryper
*går längs möblerna
*kan stå själv ( tills han kommer på att han gör de då blir han rädd och sätter sig ner)
*Har fått en tand
*han älskar att bus med våran katt
*Han försöker säga "Titta där" Och så pekar han dit man ska titta
*han har ÄNTLIGEN lärt sig att äta bröd


De e väl en liten del iaf ;)
Men men i morgon firar jag och jesper 4 år tsm! Jäääätte länge ju haha igentligen inte
men ändå.
Och så började öpnna förskolan den här veckan så har vart där med Theo
i onsdags och fredags han tyckte om att leka där och e helt slut när vi kommer hem sen och
slocknar på en gång, de e ju super skönt!
Och nu på onsdag ska jag operera mitt knä, de har krånglat super mkt fast börjar misstänka att de inte e mina knän de e fel på efter som att mina fotleder oxå gör ont.. hm jag börjar bli gammal, väldigt gammal för att bara
vara 18..
Och på fredag ska jag till läkarn för jag ska göra en "bedömming" om min sköldköttel inflammation,
kanske e cancer?! nejdå de ska de nog inte vara :)
de e bara en massa fel på mig nu förtiden, jaja nu ska jag natta min son
som vägrar att sova! han som brukar somna så bra vid 20:00 jajaja (:
Kram

RSS 2.0