Jag Önskar....

Ne, nu har jag bestämt att jag måste börja motionera mycke mer!

jag kan ju inte springa runt som en tjockis resten av livet!

Jag önskar att jag kunde bara vakna och vara jäättee smal och fel fri hy
och lååånga ben! Tänk om! ske ett mirakel tack!

Undrar varför inte alla föds perfekta? de e ju orättvist?
Jajja...

Imorgon ska min lilla familj till Jespers pappa/Theos farfar
skojskoj, ska försöka ta en promenad in till skärholmen då!
handla lite höst kläder till Theo, kommer bli mega fattig då haha..

Min lilla skrutt har har blivit så duktig och går själv (har han gjort i ca 2 veckor)
Kan kasta iväg sin bollar i all världens väg, och han har defenetivt märk att
han har en egen vilja gu vad han kan streta imot!

Neh nu ska jag försöka orka göra någon nytta , men kommer förmodligen hamna i soffan
med en kopp kaffe eller hamna här igen,haha.

<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

så blir det alltid när man ska göra nytta... som nu till exempel. jag skulle städa, men sitter här o kommenterar istället ;)

2010-10-01 @ 10:14:09
URL: http://jjessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0