eko!

här har de inte blivit skrivit så mycket, men har inte haft någon tid heller för den delen..
har flyttat och vart utan internet ett tag och jobbat och pluggat och umgåtts med mina vänner och theo
så har inte blivit så mycket tid över, men jag mår bra iallafall (:

idag har min dag vart toppen! chefen ringde här om dagen o fråga om jag kunde jobba på torsdag( i morgon )
och självklart säger jag inte nej sen ringde hon i morse och fråga om jag kan jobba på fredag oxå och
nyligen ringde hon mig igen med mer bra nyheter! jag har jobb i minst 3 veckor framöver :D
och nästa vecka jobbar jag kväll så de e bra då hinner jag gå i skolan på förmiddagen, men död kommer jag att vara, skola mellan 08.30-11.00 sen hem vila lite jobba mellan typ 15-02 och sen samma visa den veckan..
men vad gör man inte för utbildning och pengar...?

nehe men tänkte slänga upp lite bilder på min nya lägenhet i kväll eller i morgon!
och nu ska jag kolla på en film som min lärare sa att ajg skulle göra hehe ;D



min gullunge<3

RSS 2.0