Awesome

Gick bättre än förväntat på tul idag, hon vägde nästan 1900 g , och hade växt lite mer än vad dom trodde hon skulle gjort :) så de va jätte skönt att få veta. Jag hade fortf nått flöde som han kolla så havandeskapsfötgiftningen va som förr så ingen förbättring där..

Theo hade feber en snabbis idag på dan vilket är ju jätte konstigt att han nu ett par timmar senare är frisk ( bortse från hostan han haft i ett par veckor ) fattar inte varför de aldrig blir helt bra, inte min förkylning/öroninflammation heller som hållt i sig i 4 v ;S

Ne dags att förbereda in för lägg dags (:


Himlans långa sjukdom?!

Nä men Theo hade en liten fläng av feber igår så han blir hemma idag och i morgon vilket innebär att jag inte åker till bm idag blir på torsdag istället, får väl Theo hänga med mig dit då och onsdag är de tul, längtar att få se bebisen och hur hon växt :)

Bebis kläder e tvättade o ner packade i bb väskan så nu ska jag väl orka packa ner allt annat som går o slänga ner i väskan :P
Ne dags o roa Theo lite (:


Tokig morgon

Ligger fortf kvar i sängen tänkte att jag skulle somnat om men fick så dåligt samvete, hade ställt kl på 06.35 ist för 05.35 åt Robin så han märkte inget när han klev upp förrens jobbet ringde och
Fråga om han va på väg, lite små kul va de när Robin springer in i sovrummet och undrar hur tiden kan ha gått så fort, haha.


Ne dags o göra frukost då börjar bli super hungrig :)


:)

Idag vad blodtrycket bättre så behöver inte åka in i morgon utan på måndag istället, skönt 3 dagar i rad i Flen nej tack! Nästa vecka ska vi på tul oxå spännande och se hur Lilltjejen har växt :)

Tiden går så fort känns som att de kan va dags att börja tvätta upp bebis kläderna och köpa hem blöjor oxå ifall hon måste titta ut lite tidigare än beräknat..
Hm Ne vila lite innan de e dags att börja med maten (:


Min fina lilla <3


Havandeskapsförgiftning

Då va bm besöket avklarat, fick beskedet havandeskapsförgiftning, hade ägg vita i urinen och högt blodtryck som även steg när jag vila, ska tillbaka redan i morgon.. Och har fått order om att vila och ta de lugnt, typiskt..
Hoppas de ser bättre ut i morgon då!


Nervös

Theo blev sjuk under helgen suprise, han tycks aldrig få vara frisk/;

Just nu sitter jag o väntar på att få gå in till barnmorskan är typ 25 min kvar bara
Himlans kul o va i Flen, är lite nervös hoppas allt ser bra ut idag :)


1300 g

Tillväxtultraljudet gick bra, hon låg kvar på samma kurva som sist -21% i tillväxt men fortfarande inom ramen "normalt" dom uppskatta vikten på 1300-1400 g, sen kolla han näringen från min sida till barnet då såg han att jag hade tecken på havandeskaps förgiftning, så ska nog få gå på tätare bm besök och ett till tul.

Skötbordet e uppe och babysiyter monterad så nu e de bara blöjor kvar att köpa till bebis :)

Jag har öroninflammation 5 dagen nu, borde ju bli frisk nångång känner mig även berusad kan inte hålla balansen så bra *suck* nu ska jag försöka balansera mig iväg till dagis med Theo

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1361356/images/2013/pic_50f7a155ddf2b3076c892fac.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1361356/images/2013/pic_50f7a155ddf2b3076c892fac.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1361356/images/2013/pic_50f7a190e087c35a1ae525cc.jpg" class="image">


<3

Man kan tydligen ha magsjuka hur länge som helst så mitt lilla hjärta får väl fortsätta och spy o ha diarré... I lördags hade han feber o va jätte hängning klagade på huvudvärk väldigt ofta. Usch hatar att se honom så.

Idag ska jag följa med min mamma till Katrineholm få fördriva tiden lite så de kan bli i morgon då får vi hem skötbordet som e beställt, och på ons så e de dax för tillväxt ultraljudet, jätte nervös.

Ne måste hoppa in i duschen nu oxå.


68 dagar kvar

Verkar då inte som att Theo har haft kräk sjuka, utan nån allergi eller nått han spyr väldigt ofta.. Väntar på att vårdcentralen ska ringa mig nu hoppas att han får göra prick test, lilla skrutt.

Har en enorm längtan efter bebisen nu, har fruktansvärt ont i kroppen oxå, så längtar till att slippa va gravid! Illamående har kommit tillbaka, nä fy, 68 dagar kvar till bf (:


RSS 2.0