kalas

Idag har det vart kalas för Linnea
blev stressigt att göra tårtan nu på morgonen ;O
nu ska man väl bara tråka lite inte så kul hade
planer för idag som inte blev av :(
så vad ska man hitta på ist? Jag vill ha pengar!!

i morgon går jag in i vecka 30 bara 10 veckor kvar! :D
då kommer jag få fullt upp varje dag (:
faktist väldigt skönt att ha något att göra varje dag
och att man inte kan slippa! (:

Puss

:(

Vill bara skriva att jag saknar Nadja och ola jätte mycket :(<3

sakna
26/7-07.

miss u
7/8-06

Kallt

usch vad de e tråkigt att bara sitta hemma!
Vill göra något men det händer inget spännande den här veckan
Lilla syster fyller visserligen på torsdag men hon ska inte firas förns
på lördag då hennes andra stora syskon kommer (:
jag e jätte sugen på tårta! :D

Idag blir det kanske att följa med mamma och storhandla,
det e ganska kul :S :P

Idag e det 15 dagar kvar till första gången på föräldragruppen
*längrar*


Pusss

saturday

Igår va jag och jesper och fixa en vagn ska hämta den på tisdag (:
den va rätt fin ska bara byta däck på den så e den bra! (:

Idag har du gått 29 veckor + 0 dgr.
Befruktningen skedde 15 mars 2009.
Du har 11 veckor kvar till ditt beräknade förlossningsdatum.
Du är nu i graviditetsvecka 30.





Burrr

Idag var jag iväg till barnmorskan, hade för lågt blodvärde,inte bra  :P
Måste bli bättre på att komma ihåg att ta mina järntabletter ;O
fick veta att min bebis väger ca 1,5 kg oxå ;D .

Och i helgen blir man hemma själv.. alla åker till södertälje
men jag får vara hundvakt :( menmen ..
nu ska jag tråka vidare någon annastans :P



Puss!

Yummi

Va iväg till Flen med Mamma och micke och åt
på Mozarella oxfile och något blev de :P minns inte vad
de hette, Men mycket gott va de!
Snart ska man väl lägga sig och kolla på tv och sen sova
man blir helt slut när man e förkyld :O.

3 år men älskling <3

<3

MAge

Längtar till den lille kommer <3

!

Domen blev att han får skyddstillsyn ( han jag gick på rättegång mot )
Och eventuellt böter får vi reda på genom advokaten lite senare (: najsnajs (:

Idag blir det att gå upp till pizzan med mamma och lilla syster och äta lite (;
Sen ska jag väl gå till älskling, vi firar nämligen 3 år i morgon :D .

Kan inte sluta tänka på om vi får lägenheten heller, *hoppas* (:
och att jesper får jobb snart oxå vore väl perfect (:



Puss!


(:

I morgon ska jag ringa på en lägenhet ;D Hoppas vi får den isf blir det
inflyttning den 1 november (: .

Min jäkla förkylning blir bara värre :'( hatar att vara sjuk när man inte går i skolan!^^
Och imorgon kommer dommen från rättegången oxå som jag va på förra torsdagen
hoppas jag får någe skadestånd eller något :D

m

Åhh!

En tant från barnmorskan ringde idag och berätta att det inte blir någon föräldragrupp
för "unga föräldrar" det va tydligen bara jag som skulle komma så jag får gå med
dom äldre ist ;O kulkul ...
Så vad ska jag hitta på imorgon då?!
och så har jag blivit förkyld inte roligt går inte sova ju :( ..


Måndag

Så nu har jag vart hos tandläkarn lite mördbultad i munnen ;O hoppas det
gör någon nytta :O

Lite senare blir det att gå på medel Jumpa (;

Suck

Äntligen är helgen slut, att det aldrig kan vara en bra och lugn helg någongång :S ^^
Imorgon ska jag äntligen till tandläkarn oxå (: har haft sån värk längst bak i munnen i en vecka ;O
så det värker i örat och i halsen, så får väl se hur det går i morgon :D

Ska försöka sätta ihop vaggan Idag eller om det blir i morgon (:
nu e det bara 13 veckor kvar till den lilla kommer <3 :D

Helg

Jaha vad ska man göra i helgen då?
Blir väl bara till att ta det lungt och äta som vanligt ;P

på söndag går jag in i vecka 27
då händer detta

-min bebis ser nu ut som det kommer att göra vid födseln förutom att det är mindre och smalare
-Hörseln fortsätter att förfinas och fostret kan känna igen både min och eventuellt Jespers röst.
-Min bebis väger ca 1 kg och är 30 cm från huvud till fot 

Nu ska jag duscha lite och hitta på ngt (:

Puss!

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0