17 dagar kvar

Blir snart tokig, vill ha ut bebisen nu så man får gosa så man får presentera bebisen för Theo, och satt jag kan få börja må bra igen...
Komsi Komsi bebis! (:


Suck

Tul igår, Lill tjejen väger 2,2 kg mina flöden va inte bra så ska till baka till doktorn nästa vecka och kolla upp de igen om de blir värre blir jag igångsatt tidigare men om allt fortf e stabilt skulle jag bli igångsatt på bf får inte gå över tiden iaf..
Men e så less på att gå på alla miljoner besök :/
Ne nu ska jag färga håret och tänka på annat


Attans

Pott tränat hela helgen och äntligen har de gått bra, ingen panik från Theos sida som han fått innan så äntligen äntligen, och så blir man så stolt, och han själv blev stolt när han bajsa på pottan(:

Idag va jag hos bm när jag fick ta första blt va de 143/91 efter vila låg de super bra 129/75 så jag blev så klart jätte glad
Men då hade jag protein i urin ist, typiskt.. Så måste tillbaka på torsdag.
Men i morgon är de tul hoppas på att få bli igång satt så jag slipper de här nu..

Ne fortsätta kolla på one tree Hill nu :)


Fredag (:

Besöket hos bm gick bra, på måndag ska jag dit på standard kontroll, lite roligare besök :)

Den här veckan har vart ohändelserik, Theo har gått på dagis tis-fre utan att bli sjuk! Än iallafall.. Så hoppas på en bra helg nu :)

Nu ska vi vänta in Robin som slutar snart, och fredags mysa(:


Evigt ringande till vårdcentralen

Sitter åter igen och väntar på att vc ska ringa Theos hosta försvinner inte och sköldköttlarna på halsen är svullna, så nu får dom faktiskt lov att ta och titta på honom iaf..
Skulle vart hos bm nu oxå men får avboka den tiden så jag kan ta upp Theo till vc.

Nästa vecka är de dags för nästa tul oxå spännande :)
Nu ska jag duscha innan bm och vc ringer :)


Åh!

Hem kommen från bm nu, blt va fortfarande för högt 146/96 först sen fick jag vila då låg de på 129/93 så blev fortf inte helt bra så ska in i morgon oxå...

Nu måste jag vila är helt slut!


Hu

Då har jag vart hos barnmorskan idag, blodtrycket låg på 164/98 så va alldeles för högt så ska tillbaka dit i morgon bitti...
Börja med maten alldeles snart kött och pommes med bea mums (:


RSS 2.0