ingen rubrik

De e såååååååååå mysigt ute just nu, De e jätte soligt och de snöar så fint!!

Nu vill jag bara ut ut ut, synd att Theo pricis somna.. så hoppas de e lika fint när han vaknar .


Igår så va johanna här med Vincent så Theo och vincent fick leka lite då menar jag "leka" För som slåss
bara om ALLT! hehe dom e så söta,..

vot

Sen så åkte vi till eskilstuna till barnenhus där köpte jag, hm sånna här grejer
till man stoppar i el kontakten, de va på tiden.. jag hade tejpat alla kontakter förrut xD haha..
Och i morgon e de dax för första besöket för Theo hos tandläkaren,Och på torsdag ska han få
1 års sprutan.. Hoppas han inte får feber, sist fick han 39 graders feber.


Idag har jag inga som helst planer för dagen, och så e de inte desperate housewives idag, *snyft*..
Men blir att kolla på operation skönhet ist kl 20:00 på 5an (:

Nu ska jag äta frukost/lunch .

Några dagar som gått

<3 <

Theo fick äta själv idag, Jah han blev fin fin han (:
han fick hoppa in i badet direkt hehe!



Vi fick kisse bebisar i lördags oxå, Theo tycker dom e väldigt intressanta (;



Och så har vi lekt i snön, ( Theo tyckte inte om de så mycke)

Jag har även Tjuvstartat lite med jul pynta (:

Neh nu e Theo arg för att jag sitter här (:
hejhej!

Tävlar

Jag är med och tävlar om en jättefin sjal från CreativeLounge hos Sofie. Var med och tävla du också

ghd

"Dödssjuk"

Åh hatar att vara sjuk och ha en son som e sjuk samtidigt! då blir de 1000 ggr värre för då har man inte alls
tid att tänka på sig själv, känner att jag nästan svimmar när jag ska springa efter han
när han gör "ajabaja". nu har han sovit i en timme typ iaf skönt skönt..
hade hoppats på att vi skulle kunna gå ut idag men så e de självklart väldigt dåligt väder
så har inte alls lust att ta ett steg utanför ytterdörren!

Måste säga att jag älskar Daniel adams-ray's nya låt gubben i lådan
e så himmla bra, värdens mysigaste röst! höhö.
sitter o lyssnar på den nu, ( hoppas jag hör om Theo vaknar? haha)
hur som helst så har de iaf vart en SUPER jobbig natt, om inte jag kunde andas genom min täppta näsa
så kunde Theo de och vise versa, så de har inte blivit mycke sömn i natt
+ att Theo va "jätte pigg" vid 1 och skulle inte sova förrens vid 4 så Jesper fick lov att ta Theo
mellan 2-4. jag låg lite halv vaken i mellan åt, men när Jesper kom in va jag i en drömvärd
och försökte tända min bordslapma jag har brevid sängen som inte va där och ja jag va vädligt förvirrad (;

Neh nu ska jag krypa ner i soffan (:

denfjortondenovembertvåtusentio

Idag har de vart en riktigt seg dag! jag har inte gjort ett skit..
igår bytte jag ut alla gardiner och fixa o dona, så nu blev de lite mysigare hehe,
Och så ska jag få en byrå och en bokhylla av min faster (; wihii, Älskar att få ny fina möbler!

Theo bara e förkyld hela tiden han hann vara frisk i ca 4 dagar sen blev han förkyld igen!
Och idag vakna jag med super ont i halsen,.. Och min förkylning brukar börja med de
sen blir jag genomsnogig och värdens huvudvärk sen kommer massa hosta, och då brukar mitt
huvud sprängas.. satt ja i morgon eller i övermorgon kommer jag vara död ungefär, inte alls roligt!
har endast 1 ipren kvar dessutom jag får välja klokt! *snyft*

kom på nu att de va super länge sen jag lyssna på musik, så nu måste jag gensat göra de
när Theo sover,. hejhej!

Theos önskelista födelsedag/julklapp

Bebis pulka
Kläder ( varma, storlek 80-86 )
Leksaker ( helst inga som låter illa haha!)
nya sängkläder

hmm, de va en kort önskelista men ni kommer säkert på något
han kan mer behöva! varken jag och Jesper vet inte riktigt vad han önskar sig
i födelsedags present eller julklapp, svårt när han inte kan tala!
Ne men alla får bestämma själva.. (:


Idag fick jag sova ända till 20 i 9 i morse snacka om att de blev bråttom till
öppna förskolan som börja klockan 9 hehe! de va bara att slänga på sig kläderna
och ge Theo frukost och borsta tänderna och sticka, tack o lov va de inte så mycke snö
när vi gick dit...men när vi skulle till bevc halv två så tok snöa de, fick ta min andra
vagn med "vinderdäck" Theo tyckde den va läskig?! haha, snuttekillen..,

och även snön va lite otäck, får prova igen imorgon :)
ett måste, juste på tal om måsten måste jag ladda min kamera!
neh nu ska jag krypa ner i soffan för strax börjar desperate housewives.!


Tvungen

Att slänga in en bild till på min sötnos<3


11 månader

<3

Lilla plutten blir 11 månader i morgon, vad tiden bara springer iväg!
trodde aldrig att de kunde gå så fort?! alla sa att tiden går så fort och jag trodde dom inte!
Men de gör den verkligen. från att vara så liten inte kunna göra något alls själv
till att kunna gå,säga några ord,springa,stå på huvudet ... på 11 månader.
*snyft*. <3

<3

just nu tittar jag och jesper på circus möller och inväntar idol ska börja igen,
heja olle och jay!

RSS 2.0