100521

Hmm, Theo har vart väldigt trött den senaste veckan så har vart på bvc och pratat med tanten där
men hon verkade inte så bekymrad, + att han inte gått upp i vikt som han ska så ska tillbaka dit
om en vecka så får vi se vad hon säger då, och om Theos trötthet fortf håller på tills på tisdag så ska jag ringa dit igen, hoppas verkligen de inte e något fel på min lilla kille <3

Men men annars har vi vart glada och vart ute i sommar värmen, de e så himmla mysigt
att sommarn äntligen börjar komma!
 Just nu väntar jag på att jesper och Theo ska komma hem från fotbolls-matchen dom e på
malmköping spelar tror jag?
igentligen skulle jag behövt gjort lite nytta här hemma men skjuter upp de till i morgon (;
ne ska fortsätta kolla på talang nu.
Puss
<3

Måste bara

skriva att min lilla plutt har lärt sig att sitta själv!

Imorgon ska jag upp och väga Theo, går med Johanna dit (:
har vart ute hela dagen idag med johanna/vincet och några till (:
jätte skönt..-
men ska laga mat nu
Puss!

händer?

sitter här med theo i knät o  försöker komma på vad jag ska göra idag, theo ska sova om 30 min
så kanske går på promenad om en stund ska byta kläder på Theo han sitter i sin pyamas(:

drömmde en jätte hemnsk drömm i natt usch usch...
ne nu ska jag och theo fixas i ordning (:


<3

skatan

åhhhhhh satt och skrev ett blogg inlägg och när jag va klart så bara försvann allt!
Men men jaa Theo har blivit döpt nu han va snäll under hela dopet och sov igenom fikat hehe
han fick mycke fina saker bland annat kläder halsband aktier leksaker och pengar
ja och mycke mer

Theo väger 7200g och e 65 lång
 ja näe nu orkar jag inte skriva mer skriver resten i morgon
 
slänger in en bild på min lilla skrutt och hans apa<3
Theo


RSS 2.0