100521

Hmm, Theo har vart väldigt trött den senaste veckan så har vart på bvc och pratat med tanten där
men hon verkade inte så bekymrad, + att han inte gått upp i vikt som han ska så ska tillbaka dit
om en vecka så får vi se vad hon säger då, och om Theos trötthet fortf håller på tills på tisdag så ska jag ringa dit igen, hoppas verkligen de inte e något fel på min lilla kille <3

Men men annars har vi vart glada och vart ute i sommar värmen, de e så himmla mysigt
att sommarn äntligen börjar komma!
 Just nu väntar jag på att jesper och Theo ska komma hem från fotbolls-matchen dom e på
malmköping spelar tror jag?
igentligen skulle jag behövt gjort lite nytta här hemma men skjuter upp de till i morgon (;
ne ska fortsätta kolla på talang nu.
Puss
<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

jo jag vet, jag har testat det också, men han är hård jämt, så det hjälper ju bara för stunden.. men det blir nog bra snart :)

2010-06-03 @ 10:29:17
URL: http://jjessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0