OJoj

De va länge sen jag skrev något, haha men har vart sjuk hela tiden och Theo har vart sjuk
och så har vi vart borta så de har inte blivit mycke data alls för min del /:

well well, i påskas va jag och min lilla familj hos Jespers pappa och fira påsk och
jespers lillebrors födelsedag, mysigt och gott (;

i måndags hörde iaf soc av sig till oss om att på soc bidrag så vi for i väg till
flen igår och prata med en tant får väl se om vi får nått eller inte jag va typ döds sjuk
igår hade världens huvudvärk och snoret bara rann, och mina ögon va svullna,.. jaa hämskt iaf.
Tur att Theo va på bra humör (;
Idag e de bättre iaf, (:

Ja juste jag kommer i mina jeans igen :D förrut gick dom bara upp till knäna xD
så nu börjar jag känna mig lite smalare.

Och theo han växer o växer snart sitter han nog själv han verkligen hatar att ligga!
i morgon ska vi prata med prästen om dopet som e den 2 maj (:
längtar (:

ne nu måste jag fixa mig lite går väl ev. på en promenad snart (:
Puss!




<3

min lilla sötnos <3

RSS 2.0