helgen

I helgen kom Johanna hit det blev mest att prata och moffa go'saker (:
de va väl trevligt.

I måndags vakna jag med ont i magen, tänkte inte mer på de
men när de inte hade gått över till på tisdagen och jag inte känt några foster rörelser
så ringde jag min barnmorska och rådfråga om vad jag skulle göra, så då blev det
att åka in till förlossningen på en gång, när vi va framme fick jag göra ett
ultaljud så kolla dom att barnet levde.. Och de gjorde de  (::
sen fick jag ligga 30 min med en sån där grej som mäter sammandragningar
Och barnets hjärtljud och allt va bra där med
sen fick jag och jesper gå och äta lunch sen blev det ett ultraljud till Och då fick jag veta att
det e en kille i min mage (: eller hon va inte 100% säker men nästan så (:

Och Idag kommer Madde och hälsar på (:

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0