nytt år

Idag e de nyår...har ingen aning om vad jag ska göra än blir en sväng
till mamma med Theo iaf och förhoppningsvis blir de smörgåstårta,yummi!

Inatt har vart den värsta natten någonsin gick och la mig vid 11
sen kommer jesper in med Theo vid 1 och så får jag mata han
somna om vid 2 sen kommer jesper in med theo vid 3 igen
och då fick inte jag sova mer!
Theo har vart vaken ända sen 3 i natt han sov en stund mellan 6-7
så jag e ubertrött! han va säkert så jävlig bara för att det e nyår idag!
Börja med D-dropparna idag oxå dom gilla han inte!
Hehe (;
Sen fick Theo bada förförsta gången häromdagen
Och de tyckte han va jätte skönt, hade läst att småbarn inte alltid gillar att bada
så hade trott det värsta ;O men det blev lyckat !

nu måste jag fixa till mig lite, Puss!
bada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0