Onsdag?

Det känns som att det e torsdag idag, har fått påminna mig om
att det bara är Onsdag idag, Det börjar bli
jobbigt att bara gå hemma nu! saknar skolan ! trodde aldrig att jag skulle
göra det faktist ;O

Idag kom en gubbe från trygg-Hansa till mig och vi hade ett möte
på en och en halv timme *gäsp*
Jaja vi kom fram till att jag inte hade någon försäkring eller något?
så jag fick skaffa mig en sådan och sen va det om att jag ska försäkra bebisen
så fort jag har fått dens 4 sista siffror (:
usch va dyrt det kommer bli, men det får man väl ta (:

Idag är det bara 18 dagar kvar,.. om ca 2 timmar e det bara 17 dagar kvar! hehe.

Nu e de nattinatti för mig del! God Natt !(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0