Snö! :D

Äntligen börjar vintern närma sig, tror de e första gången i mitt liv
som jag längtar till vintern, Och Julen börjar närma sig gu så
gott det ska bli med julmat! hehe
Igår va jag en sväng till eskilstuna och träffa Madde där
Va på jakt efter ett par skor... men hitta INTE ett ända par :(
Kan ju inte ha jeans just nu (lite för tjock för de)
så inga skor passa till mjukisar,och det fanns inga snygga vanliga skor :(
Men kom därifrån med två linnen iaf lite tröst (:

Sen efter vi hade gått på stan så hjälpte jag madde med hennes hårförlängning
Det blev väl rätt bra, brände sönder mina fingrar bara men ändå :P
Kanske ska bli frisör? (;

Nu är det bara 32 dagar kvar till Bebisen e beräknad Hoppas att den kommer lite tidigare..
Den knuffas och buffas så det gör ont i bland ;O lite Jobbigt :P

Ne nu e maten klar, så nu ska jag äta (: *äntligen*

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0