Sol

Igår va jag,Jesper,mamma och Micke in till eskilstuna, jesper köpte
ett ps3 och jag ett par vinter skor och en puder (:
efter vi vart i Tuna Park så åkte vi in till stan och åt på en resturang, Det va jätte gott!

De va lite synd att just solen skulle skina igår när man satt i bilen halva dagen och
när man gick inne på affären, skulle vart skönt med en prommis..
Och idag e de ju inte lika fint väder dårå :(

Idag e de bara 14 dagar kvar till bebisen e beräknad,
Hoppas verkligen att den kommer tidigare!
Nu har jag drömmt en massa drömmar om att jag ska föda
och då e de en kille som jag får, så skulle väl tippa på att
det blir en lite kille jag får ;P  blir spännande och se om det stämmer (:

Nu ska jag gå till Jesper och spela lite Fifa10 med han då (;

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0