Vart e du?

Nu börjar alla bebisar komma på löpande band tycker jag, på ett dygn har
två stycken som jag "känner" fått sina bebisar, Vart e min någonstans :( ?

Idag har det blivit att dammsuga och skura golven, + att jag va nere i tvättstugan en gång
oxå, och i morgon blir det tvättstugan hela dagen, och så ska jag ner i källaren och
leta fram jul grejerna! Och stoppa upp lite prylar kanske, orkar inte vänta tills på
söndag :P

Och på fredag blir det att åka tin till Flen till barnmorskan, och senare på kvällen
kommer Johanna hit och hälsar på över helgen! var i maj jag träffa henne senast :O

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Grey's (;

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0