Kära dagbok

Låg och titta på bilder på Theo igår kväll och försökte tänka på hur de känndes att
ha en liiiten, Men jag minns inte? Känns som att man har vart i någon slags "Mamma dimma"
Nee jag kommer inte alls ihåg hur de känndes hur mycket jag än försöker.
De e konstigt de där, pricis som många andra saker hehe.

Nerå men idag ska jag till banken ska byta från handelsbanken
satt jag får samma som jesper blir lite lättare att ha samma bank,
Sen blir de dirket till mamma och hjälpa henne städa de sista
Och sen i veckan ska vi tömma hennes föråd.
sen ska jag hem o laga mat och färga håret.

Theo har blivit jätte duktig han kan ställa sig mot soffan och sen vänder han sig och tar tag i soffbordet
De ska bli skönt sen när han kan leka i lekparken oxå så gör han av med sin energi på ett annat sätt,
Men men den tiden kommer jag ska sluta längta fram i tiden och försöka tänka på nuet för framtiden kommer
ju så småningen om, jag fick värsta ångesten igår när jag kom att tänka på att jag faktist kommer att bli 66,70,75?!
jag gammal, sen fick jag ännu mer ångest när jag kom att tänka på att min lilla kille oxå kommer att vara gammal då, min lilla pojke han som e så len och mjuk och fin han kommer så småningen om bli lika tanlös som han e nu då oxå.

haha ne dags att sluta skriva nu innan jag förvirrar mig själv!

(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0