J'vla sj, vinter kommer VARJE år!

I Fredags åkte jag och Theo till Eskilstuna för att möta upp Johanna för vi skulle ta tåget tillsamman till
Södertälje.. självklart e min buss först försenad i 10 minuter ungerför ( inte så jätte farligt )
Sen när vi står och väntar på tåget blir de försenat i 30 min men sen så blev de inställt så skulle
vi vänta på ersättnings bussar men dom kom inte så då fick vi springa fram o tillbaka mellan tågstationen och
busshålssplatsen, De va inte alls roligt men till slut kom ett tåg halv 4 .. tåget skulle ha gått 14.14, suck.
När vi kom fram åt vi middag och sen natta jag Theo och jag o johanna kolla på Bröderna karlsson..
Den va ok jag e inte så jätte förtjust i svenska filmer så för min smak så va de iaf ngt att se (;
'
Och på lördagen kom pappa och hämta oss så åkte vi till mummi ( farmor ) och hälsade på
hon va så stolt att theo vågade sitta i hennes knä hehe!..
han fick några burkar mat,pip mugg,haklapp och en bok med sig hem (:
Välbehövligt, då slipper jag lägga pengar på de denna månad..

Idag ska vi nog träffa Johanna och Vincet de va väldigt länge sen..
typ 2 veckor?

Börjar starkt funderna på att flytta tillbaka till södertälje oxå..
De e väl 100% säkert att vi flyttar ditåt så snart som möjligt..
Hoppas de blir till sommarn iaf
neh nu ska jag njuta av mitt B-kaffe höhö . hej!

<3

Theo somna som en stock efter en jobbig dag!
ps. denna säng e inte bra att sova i! jag vakna med värdens nackspärr! ajajajajaj

Kommentarer
Postat av: johanna

Jo den e as skön ju! =P bara du som inte våga be om en extra kudde ;P <3 puss från Johanna

2011-01-05 @ 17:55:05
URL: http://sweethannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0