hjälp!

Idag har jag vart på Bvc och kolla hur mkt Theo vägde och han väger 5660g att han aldrig går upp till över 6 kg,.
och den 9 mars ska Theo få sina sprutor, stackaren!

Igår åkte jag till min barnmorska på efterkontroll vi prata om knip övningar och vilket preventil medel jag
ska ta, jaf har bestämt mig för hormonspiral slipper ev min migrän då! Wihuu.
fick veta att bebisarna får följa med din nu så när jag ska stoppa in spiralen så får Theo och jesper
följa med (: slipper jag åka dit själv,.

nu har jag gått till tandregleringen för sistagången oxå guh äntligen efter 5 år så e jag klar.

resten av dagen ska jag bara diska och dammsuga och i morgon tvättstugan och på lördag blir de första gången
jag får vara helt själv med Theo i ett dygn jesper åker till sin pappa från lördag till söndag(:

Juste Theo kan gå lite i sin gå stol (::
Och han har börjat försöka sätta sig upp ;D

Gåstol                         Theo

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0