new shit

Så nu har vi äntligen flyttat klart!, har köpt en ny soffa och soffbord blev jätte fint här hemma (;
Nu e de bara taklapor som fattas xd lite mörkt på kvällarna, men de e mysigt!

Theo har lärt sig att backa i sin gåstol oxå, + att jag tror att han kommer få tänder snart?!
han klirar väldigt mkt i munnen,.
Han e fortfarande förkyld oxå, undrar när de ska gå bort?

Imorgon ska jag till tandregleringen igen, va typ 100 år sen,
kommer säkert få massvis med skäll efter som att jag inte har använd min "tandgrej"
och på onsdag ska jag till mvc på efterkontoll, va där i  torsdags men då
va dom så sega så palla inte vänta, så jag boka om tiden (:
och på torsdag ska vi till bvc på läkarkontroll, (:
och nästa helg ska vi kanske upp till jespers pappa igen (:

näe ska börja förbereda maten lite
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0