Dumma dumma!

Nu äntligen har jag fått lite längre tid att få sitta vid datan, har inte haft någon tid direkt
Igår va Theo vaken HELA tiden han sov ungefär 3 timmar sammanlagt igår, sen somna
vid halv 2 och sov ända till halv 8 och ville ha mat, sen somna han om och sover fortfarande (:
ja i tisdags fick vi nycklarna till våran lägenhet!
Så nu håller vi på att flytta in, men i morgon kan vi sova där iaf, ska hänga upp lite gardiner idag
och stoppa upp lite blommor osv.
snart ska jag ut och skotta oxå, Ska bara mata Theo och vänta på att jesper
ska komma hem, han är hos sin mormor och morfar och skottar,
Nu börjar jag bli väldigt trött på snön! Och så e de så typiskt att
mina skor har gått sönder oxå! och jag har inte fått några dumma pengar
från dumma försäkringskassan!

juste har vart på babymassage i tisdags oxå, Theo verkade att gilla de
han låg och log och prata lite och titta på alla andra bebisar (;
sen blev det att stressa därifrån eftersom att min farmor kom och lämna
massvis med grejer hon köpt till mig från Ikea (:


<3

Puss!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, typ. Antingen är det sånna där hormonplitar som alla bebisar får, eller så har jag ätit för mycket choklad :)

2010-01-29 @ 18:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0