Lost

Hellu, har inte hunnit skriva något här har haft fullt upp med massor
i Onsdag mådde inte Theo så bra så fick åka in till akuten med honom ( vi misstänkte kolik )
så vi blev skickade till sjukhuset i kantrineholm, dom kände lite på hans mage och sa "jag tror han har
kolik vi måste skicka er till eskilstuna ist för dom e mer speciliserade på kolik".
När vi först rinde till kantrineholm så sa dom att vi skulle åka dit, men hallå kunde dom inte bara
ha skickat oss till eskilstuna från börkar?!
så vi fick en remiss till mälarsjukhuset så de va bara att åka dit..
vi kom till klockan ´21:30 fick sitta i väntrummet ända till 01:00 och 01:30
så fick vi åka hem och dom sa att han förmodligen har kolik, så inget vettigt blev sagt
på alla timmar.. men han har inte skrikit alls mycke i helgen, så jag gissar bara på att han har en känslig
mage!

men men i helgen va jag och jesper upp till hans pappa och hälsa på
vi skulle ha gått på Avatar 3D men allt va slutsålt så vi fick vara hemma ist,
ska upp antigen nästa helg eller helgen efter de beroende på när vi får
flytta in i våran lägenhet, (:

Nu ska jag packa upp lite grejer ´
Puss!

gsrg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0