Mhmhmhm

Idag va jag hos bvc med Theo allt gick bra Theo väger 4600g och e 55 cm lång (::
 
Gick hem till min mamma idag också och kolla om jag hade fått
någon post, fick en dålig nyhet och en bra (:
Den bra nyheten va att jag och jesper har fått lägenheten vi har sökt
vi ska skirva på kontraktet innan den 11 januari, de blir toppen :D
Sen den dåliga nyheten va att jag fick veta att jag hamnat hos inkasso
tack vare nå jäkla tidningsbolag typ bonnier eller nått, dom sa att jag skulle
få 3 tidningar och jag skulle betala typ 70 kr, jag fick bara en tidning
de va förra januari sen fick jag en räkning på 600kr i december jag strunta i att betala den
och ringde då dom, och sa att jag inte vill betala den,..
Men nu fick jag ringa igen så nu får vi hoppas på att dom inte tänker ta betalt för
något jag inte fått! Min handläggare skulle höra av sig iaf.

nu e min son lite tjurig så nu måste jag gå till honom
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0