Supersnabb!

Inatt fick jag sova väldigt mycke Theo har vart väldigt snäll faktist ( och jesper oxå som har tagit han i natt )
blev ändå att ställa klockan i morse på 9, de va återträff med föräldragruppen idag
va jätte trevligt (: hann tyvärr inte stanna kvar där så jätte länge,
De va meningen att jag skulle tagit bussen 12.40 men den missade jag så fick
följa med johanna till bilverkstaden och sedan fick jag skjuts hem, så de va tur
annars hade jag fått vänta ända till efter 3 nångång ( hatar att bo på landet ).

Imorgon ska vi upp till Bvc och väga Theo, skulle gissa på att
han väger 5kg nu

nä nu ska jag passa på att sova medans lillkillen sover

Godantt!

föräldra


Kommentarer
Postat av: Jessica

aha okej. bara det att jag tror inte de finns friskis o svettis i tumba så då måste jag nog åka en bit.. det känns så krångligt att behöva åka iväg just nu, kommunalt, och när man ska amma och så.. men jag får börja med att träna hemma helt enkelt :)

2010-01-19 @ 16:32:27
URL: http://jjessica.webblogg.se/
Postat av: Lina Elvin

Söta grabbgänget på trevlig träff :)

2010-01-28 @ 13:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0