2 år kvar tills jag e 20

Nu är jag 18 år, känns faktis annurlunda ( stavningen ) den här gången,
Jag får göra sååå mycket mer, jag får skriva under mina egna papper!
har kännts konstigt när jag får skriva under mitt barns papper men inte mina egna, haha.

Jag ska ut och flyga! tandemflygning blir ev första helgen i augusti fick de av
Jesper och hans familj, fick pengar och en micro väldigt välbehövligt hehe.
har Beställt en hel del höst kläder till Theo och lite kläder till mig och jesper oxå
skönt att kunna få ha lite mer i garderoben nackdelen e ju att jag har ingen aning om vad jag har för klädstorlek?!.

Va ju på Bvc oxå i veckan, allt gick i storsätt bra.. hörselgrejsen klara han bara halva av..
han tyckte bara de va kul och kolla efter ljudet en eller två gånger men sen va de inte spännande längre
så ska dit om en månad igen :)

Ooooo i morgon ska jag på eclipse wiwiwiiwiiiii, Barnvakt för första gången,Då
får jag och jesper lite egentid skönt skönt.

Ne ska nog krypa ner i sängen nu!




k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0