20100711

Nu äntligen har jag kollar på twililght filmerna eller aa ettan och tvåan hehe jag
e lite efter i know.
Tycker dom va jätte bra ( önskar de va en serie ist ) hehe, Satt uppe till halv 2 i natt och kolla på
filmerna och självklart vaknar Theo lite innan halv 7 på morgonen wihuu
så de var bara att stiga upp Jesper vägra gå upp på morgonen som vanligt fast han hade sovit
3-4 timmar med än mig.

Jag har haft jätte svårt att somna på kvällarna nu förtiden kan ligga och tänka ända fram till
halv 3 på nätterna, dags att söka hjälpt snart tror jag ?..
men men har vart ute och myst hela dagarna i skuggan så har inte kunnat förbättra min bränna än
fast de e nästan lite för varmt bara i skuggan så skulle ändå inte orka sitta i solen

Nu e de bara 12 dagar kvar tills jag blir 18!

Nu ska jag sminka mig lite sedan gå ut när Theo vaknar, ;)

<3 <3    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0