Dom följande dagarna

Hejhopp, I morgon ska jag och theo upp till Bvc på 7 ½ månaders kontroll (:
Tycker de e jätte spännande hoppas doktorn säger bara massa posetivt.
Theo har blivit så
stor *snyft* hehe nedå, insåg de i dag när mamma/mormor gick runt med han i händerna
då såg jag att han har växt massor!
tänk att min lilla lilla ( stora ) Theo kommer bli en stor odräglig tonåring med stora stinkande fötter...
Haha, tur att de e rätt långt kvar.

På torsdag ska jag stor stor städa här hemma och ha tvättstugan, För på fredag kommer
nämligen några och firar mig, jag blir ju 18 då.
Ska bjuda på kycklingsallad och tårta mums.. på lördag kommer pappa och mumi och hälsar på
och grattar.
på fredag ska jag handla en ny vagn till Theo, en sitt vagn med sele gu så skönt med en vagn med sele,
han försöker nämligen att rymma hela tiden,.

Och på söndag ska jag och Jesper troligvis på Bio, Om vi får barnvakt hehe..
då blir de iaf twilight eclipse
t



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0