ett hem är med dom man älskar, och då spelar de ingen roll vart man bor

J*kla F-kassan...Varför ska dom strula så mycke? tack och lov får jag mina pengar den
här månaden *suck* dom e så fruktanvärt sega och pengarna kommer inte förns den 29:e?!
jaja..

Nu när äntligen solen skiner så blir de ingen direkt promenad ska hjälpa mamma och
Städa ur hennes lägenhet, de här e 4 gången  hon flyttar på lite mindre en 3 år, ganska bra jobbat!
Snart slår hon nog rekord eller ngt?
Hon kanske känner som jag? Att ett hem är med dom man älskar och då spelar de ingen
roll vart man bor..Men sen ola dog så har viinte haft ett "hem" Ingen jul ingen påsk ingen födelsedag
eller någon annan högtid.. Allt har blivit så ovant och tror inte man vänjer sig på ett bra tag att skapa nya rutiener utan den/dom man älskar, Saknar saknar saknar...

Jao i Helgen e de iaf malmamarknaden som de blir att gå på några svängar iaf, får väl hoppas på att de blir bra väder! I år är den jag som ska vara den "irriteande kärringen med barnvagn på en väldigt trång plats" Mohaha.

(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0