Fin fint väder

Jag och Theo har spenderat dagarna mest på stranden och myst!
Igår va jag jesper och Theo och kolla på hosjö open en liten stund på morgonen men de blev alldeles för
varmt så vi blev tvungna att gå hem..eller vi stanna vid cafet och tog en mjuk glass först och theo fick lite
piggelin (;

när vi kom hem så sov Theo så jag la mig på balkongen och sola en timme mycke härligt ska nog
lägga mig på balkongen idag igen,.

I morgon blir de att åka in till eskilstuna och handla
ska kolla på vagn till Theo och ett "parasoll" ( stavningen ) till vagnen sen ska jesper köpa skor.. igen..
sen ska vi handla lite mat så vi klarar oss resten av månaden.

Nu ska jag beställa lite kläder till theo
<3
<3


Kommentarer
Postat av: Jessica

ska ni köpa ny vagn?

2010-07-05 @ 08:35:32
URL: http://jjessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0