Varför?

Ja  igår va Jag och jesper på bion Super mysigt börja dock inte så bra på våran "barn lediga tid"
Vi hade tänkt oss att vi skulle förja gå på macdonald's sen gå och hämta ut biljetterna och sedan gå
och handla kläder till Theo och sen gå på bion, Så vi gick in på Donken och fick stå i kön i typ 20 minuter
När Kvinnan framför Jesper skulle betala så svimmade hon Och rammla på jesper så han fick hjälpa henne och springa ut och leta efter hennes man ( så himmla synd om henne hon höll på att skämmas ihjäl alla bara stirra.. Och INGEN hjälpte till förrutom jesper och en till?!.) Och vipps så hade tiden gått så då va vi tvungna att gå där ifrån
och hämta biljetterna då hade tiden runnit ut(vi va jääääätte hungriga), ja när vi kom tillbaka till mcdonald's så
va de ännu längre kö tog så lååång tid,. Hitta jätte fina kläder till Theo iaf och filmen va super bra!
Längtar till nästa!.

Idag har Ola vart död i 3 år.. Tiden går fort, Men läker inga sår?
Är fortfarande minst lika jobbigt bara att man inte tänker lika mycke på de
man skuter lixom undan de hela tiden, kan ligga halva nätterna och tänka på allt i detalj
vad som hände den dagen och dagarna innan och undrar VARFÖR..
De suger verkligen att inte kunna spola tillbaka tiden...

Men men livet går vidare oavsätt om man vill eller inte,Har tänkt på en sak faktist i mina långa nätter
med allt mitt tänkande, Varför e rymden så stor?
De kanske e för att alla Döda ska få plats där och sen sammlas på en annan plats tills dom dör där igen och byter ställe?
Varför skulle de inte kunna vara så,vad vet vi?
igentligen vet vi ju ingenting Varför finns vi ens? klart de borde finnas någon anledning,?
jaa mitt tänkande kan göra mig galen ibland!

Ska nog sluta skriva nu annars blir mitt inlägg lika oändligt som rymden hehe!


<3 <3

Min gull unge<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0