10 månader

Idag har jag haft min son i hela 10 månader!
Tänk vad tider bara rinner iväg! att de va såå länge sen han kom ut och låg
på mitt bröst..
Nu kan han gå, har fått tänder mm...
Nu e han inte lika hjälplös längre, han kan väldigt mycke själv *stolt*.
Man fåt ett helt annat tidsperspektiv när man blir förälder, innan jag fick theo så va ett
år Jääääätte långt, men de går så fort och man har fått lära sig nu att ta vara på tiden på ett helt annat sätt
inte bara ligga och slappa och kolla på tvn varje dag, livet e alldeles för kort!
Tror jag redan drabbats av ålders nojja hahaha!

Kanske  blir en sväng till lekparken idag igen beroende på väderet, får hoppas på att
de blir lite bätte jag höll på att blåsa i väg i morse när jag gick till öppna förskol

Nu ska jag fixa typ fotobok från fuji,
Och sedan kolla på One tree hill (;

t

Mata vovven e den bästa sysselsättningen tror jag (;

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag hoppas verkligen att han väljer att äta allt mer sällan. Blir riktigt tröttsamt om han ska äta varannan timma :P

2010-10-06 @ 19:25:44
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0