en dag idag & imorgon

Idag har jag och Theo vart 2 svängar till lekparken, en med Jesper och en med Johanna och Vincent,
De e så fruktansvärt dåligt att dom inte har en ända gatuöampa i lekparken de e ju kolsavrart på eftermiddagen!
*sucK*.

Imorgon ska jag madeleine och johanna ut i södertälje, premiär för mig, och även Jesper
som ska vara själv med Theo för första gången över natten, hm.. ska bli spännande och se
hur de går! lite nervös och så kommer jag sakna min lilla plutt, *snyft*
ne men de ska bli skönt att komma ut oxå, tänkte passa på att hälsa på min farmor
oxå.
Neh nu ska jag kolla tv (:

<3 <3< t

Mammas duttia kille som går från lekparken till affären <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0