Fullt upp!

I morse fick jag värsta sov morgonen till klockan tjugo i 9!
Då blev de super stressigt att ge Theo ny blöja och frukost ocg fixa mig, för klockan 9 skulle jag möta
johanna och gå på öppna förskolan..
vi stanna kvar till elva och på vägen hem så gick jag till affären så självklart
så tappar Theo sin nya napp, jag tycker jag köper nya nappar hela tiden men har
ändå bara 1-2 nappar kvar i slutet på månaden.
Men men vi gick hem och Theo vila
sedan begav vi oss till lekparken (: Theo hade mkt roligt!

Och på torsdag ska vi till badhuset,
kom och tänka på att då måste man ju raka benen *faaan*
har ju sluppit de ända sen de blev kallt ute (lat som jag e)
haha. Nu ska jag vänta på att Theo ska vakna sen ska han ha middag
och sedan hoppa in i badet!<3





t

t

t

t

t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0