Godnatt!

Idag har de vart en jätte seg dag och en dålig natt..

Inatt vakna Theo och kräktes slem och va genom förkyld och grina o grina o grina
Och självklart på de så va de en spindel i taket som rammla ner i sängen så jag fick panik (Jesper lyckades hitta den) neh inte alls roligt, Tror dessutom att jag kanske blivit biten av spindeln? hade typ 5 prickar som liknar myggbett fast lite större och gör ont och kliar läste runt på internet och såg att svenska spindlar kan bitas ;O.

Och i morse vakna theo vid 8 och båda han och jag va dödstötta så vi gick och la oss och sov i typ 2½ timme på dan
+ att vi hade tvättstugan klockan 7 i morse, suck en jobbig dag hoppas morgondagen blir lite bättre (:


På fredag ska jag på krogen premiär med Bästa vännerna Johanna och Madeleine,
så jag åker till södertälje på fredagen till lördag, lite nervös Första gången Jesper e själv med Theo över natten
ska bli spännande och se hur de går hehe, men tanken kan inte slluta komma "tänk om han inte vakna om Theo vaknar på natten".

Ne nu ska jag fortsätta och kolla på fängelsefruar på tv4 fakta sen blir de desperate huosewives!

Godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0