Har bestämt de

Tänkte igår kväll på hur f*n jag ska gå ner i vikt, jag vill se resultat på en gång annars ger jag upp..
så jag tänkte faktist prova att bara dricka enbart välling, fast börjar inte förns nästa gång vi storhandlar, e liiite
för fattig för att börja nu.. hoppas jag går ner nått kg iaf på en vecka (:
Känns väldigt pinsamt att jag e så lat! eller jag kommer ju fortf gå på promenader varje dag,
och hoppas att jag ska kunna orka springa några km sen oxå..
nog om de.

Idag ska jag,Theo,Johanna och Vincent till badhuset Och bada, ser verkligen fram i mot de!
Theo ÄLSKAR verkligen att bada i badkaret så blir intressant att de vad han tycker om att bada i en stor pool ist
Tror han kommer tycka om de iaf, Får Absolut INTE glömma kameran *kom ihåg,kom ihåg*

Nu ska jag vika upp tvätten(hade tvättis igår) älskar detta tvättande tjihuu.
Och måste även gå ut och sopa utanför i eftermiddag för de har blåst in tonvis med löv! suck
Ne vika tvätten och dricka upp min kaffe varje
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0