Helgen

har haft en väldigt trevlig helg på fredagen så va jag madde och johanna ute
i södertälje, mötte upp en gammal bekan till mig  ( maddes vän ), vi va ute till ca kl 2
sen kom Johannas kille och skjutsa hem oss vi somna typ vid 4 tiden, och jag kunde inte sova
typ va tvungen att kolla mobilen hela tiden ifall att jesper skulle skriva, men när jag väl somnat vid 7 tiden så
börja jesper smsa och fråga hur de hade gått osv, och då höll jag på att bli galen ist för jag va dödtrött! haha.
men de va super trevligt, och på lördagen så kom min pappa och hämta mig så åkte vi till mig farmor och
käka lite luch och så fick theo en leksak ;)  och sen skjutsa pappa hem mig så blev en rätt händelse lös lördag..

jbm j fed
Johanna,bobbin,mamdde.madde,jag,johanna, och en bild på madde ;)


Idag har Jag,Theo,Jesper och Theos faster vart på lekparken
Annars har de vart en lugn dag :)

t m <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0