helt ointressant inlägg

Äntligen har min huvudvärk försvunnit!  har druckit tonvis med kaffe
de måste vara en av dom bästa uppfinningarna, Tack!

Just nu står Theo och skrattar åt sin vällingflaska ( som han nyligen drack upp) låter väl
roligt när han typ drar i själva "nappen" på flaskan hehe..
sötnosen, Nehe jag hade inte alls något vettigt att skriva nu! inte ett dugg..

Ps. kom på att jag satte på Theos overall ehm jaa min farmor köpte den från Finland
och de e mega ful tycker jag, neh jag höll på att skämmas ögonen ur mig
när vi va på lekparken, stackars min son hehe! fast de e ju bättre om han håller sig
varm i en ful overall tills jag köpt en finare ;) .ds...

ps 2-Snart top modell på 3an :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0