Mycke att göra!

Ihelgen har de vart fullt upp-

Fredag: Hade jag,mamma,min syster och Theo Tjej kväll
Theo va den enda killen som var bjuden (;
Vi käka godis och titta på Tv, helt otroligt så sov Theo väldigt bra hela natten,.
Samtidigt som vi hade trevligt hos min mamma så hade Jesper party hemma hos oss
Och jag kan ju säga att de såg förjäkligt jag kom hem på morgonen

Lördag: Ja som sagt de såg ut som bomben slagit ner, de låg chips ÖVERALLT
persenerna va ner dragna i hela lägenheten mattorna låg öerallt spyor överallt, ja
ni fattar resten? De va bara för mig att börja städe eftersom att jesper skulle ha gäster vid 3 tiden.

Jah så de kom massa folk på eftermiddagen, de va trevligt och theo fick träffa sin farfar M famlij

Söndag: Diska sen STÖRSTA disk höver ever! va väl 30 gals och 25 Tallrikar ( stavning? )
och ännu mer bestick, sen massor med öl/ciderburkar usch not fun!

Men sen blev de bara att slappa! sköönt

Nästa helg ska jag träffa Madeleine och Johanna, De blir korogen premiär för mig och Jesper
ska va hemma med Theo, Nervöst. förmodligen ska Jesper va hos sin pappa då, så de e lite av en trygghet (:

Ne om jag ska lägga mig på soffan och blunda lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0