Ont i mitt hjärta

Usch tittar på wife swap, där mammorna byter hem och familj i 2 veckor..
Och jag har aldrig sätt något värre,..
I ena familjen e de en väldigt kristen familj som följer bibeln till punkt och pricka
Och pappan har hjärn tvättat barnen att dom inte får dejta och att dom ska slava för deras framtida män.
Men hans ena dotter vill igentligen inte de och hon hade inte berättat de för sina föräldrar, men så skvallra hennes syster och sa att hon ville bli en kninna med karriär osv, så åkte pappan iväg med henne och straffa henne och hjärntvätta henne ännu mer!!! och hon va jätte ledsen när hon kom tillbaka..

De gör ont i mitt hjärta att de finns sånna människor! som inte låter sina barn bli vad dom vill
att dom inte ens får tänka som dom vill... jag förstår verkligen inte!
jag vill hämta hem henne så hon kan få bli vad hon vill!
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0