samanfattning av helgen

Fredag: Blev tidig upp gång, jag och Theo gick till öpnnaförskolan från 9-11, sen va de bara hem och packa
Vi skulle till Jespers pappa/Theos farfar,..Vi åkte tåg dit (Sista gången vi åker tåg! wii).
när vi kom fram drog vi till puben dom "stora" killarna drack öl och snacka om tipset typ, skit tråkigt!
Mot kvällen så spela vi buzz ( stavningen ) Theo sov som en stock hela natten! har han aldrig gjort förrut?
säkert pga av allt oljud.

Lördag: åkte vi på morgonen direkt in till skärholmen centrum och handla kläder till Theo Blev en Tjock tröja
och en vanlig och ett par byxor o sockor, är vi kom hem så va jag och Theo helt slut så vi gick och la oss i 3 timmar,
då va de massa "grabbar" där och kolla fotboll och drack öl, sen drog vi till puben och käka vi vart kvar till 9 tiden,
sen följde med ett gäng och spela buzz och fifa, (:

Söndag: blev en lugn dag, blev vara att sitta och ta de lungt och packa och sedan åkte vi hem!
Theo måste vart på de bästa humöret någonsin! han sprang runt runt o runt och bara as garva!
i säkert 2 timmar! värdens sötaste unge! (:

I veckan ska vi förmodligen åka till badhuset i flen och bada med j Johanna med hennes son vincent (:
Lär bli skojjigt!

Nu ska jag vara social med min son (:


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0