Unga mammor

Även fast jag e en "ung mamma" så har jag lite fördommar mot 14-16 åringar som vill bli med
barn och dom som blir med barn med flit i den åldern, har läst runt lite på olika bloggar om
Tjejer som e gravid och vill bli gravida i den åldern (Visst så tänkte jag oxå väldigt mycke på de efter som att jag gjort 2 aborter innan Theo,och undra hur de skulle vara med en Bebis) men hur som haver, Om jag fått veta
hur ansträngande de va att ha ett barn så skulle jag ha väntat och vart mycke mer försiktig..

Missförstå mig inte jag Älskar
Theo mer än allt annat!

Men de e inte lätt alla gånger oavsätt ålder, men när man e ung så får man ju inte
göra som folk i ens egen ålder..
Men jag skulle aldrig byta bort de liv jag har nu mot något annat (:


Idag har de blivit en massa små promenader, de har vart så kallt
så har inte orkat vara ute så värst länge så de fick bli i omgångar.
min vinter jacka e ju spårlöst försvunnen! den har hängt i garderoben helaaaa sommaren men inte nu
när jag skulle ta fram den *suck*

Nehe nu ska jag väl slänga mig framför tvn och vänta på att Jesper
kommer hem från hans innebandy match

adiós

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0