Mitt barn

Vad heter ditt/dina barn
Theo Björkenfalk


När var du beräknad att föda?
6 December

Föddes barnet/barnen på utsatt datum, om inte när?
Ja

Hur stor var barnet/barnen vid födseln?
3460g och 51 cm

Hur lång tid tog förlossningen?
Vatten av gång vid 20:30 den 4 december

så de tog ca 39 timmar!


Tog du någon smärtlindring?
Japp! ryggbedövning

Tog ni reda på könet?
Ja, nästan en  vecka innan

Hade ni bestämt vad barnet/barnen skulle heta?
Yes

Kan du tänka dig att skaffa fler barn?
Ja,Självklart!

Har du fått några bristningar?
Lite grann, Bär jag med stolthet

Var du nervös inför förlossningen?
Nja

Hur reagerade du/ni när du plussade?
Chockade,Men när de lagt sig så va vi glada

Hur långt gången var du när du förstod att du var gravid?
typ 8 veckor

Hur mycket gick du upp i vikt?
32-33 kg

Hur länge ammade du?
7 månader

Vem är barnet/barnen mest lik?
Hmm, Blandat tror jag. mest mig

Vad är det bästa med att ha barn?
Allt!

Vad är det sämsta med att ha barn?
För lite sömn

Är ditt/dina barn döpt?
Japp!

Hur gammal är barnet/barnen nu?
han e 10 månader och 8 dagar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0