virrit innläggggg

Både i gåg och idag blir de inne dagar de e ju fruktansvärt kallt ute, och min jacka i fortfarande borta!
Blir en sväng till affären som max idag troligtvis.. beslutsångest!
Jag vill ut, man gör av med så mycke mer enegri mrf nackdelen e att de e så kallt ute...

Theo har sovit super bra i 2 dagar nu, igår somna han vid 22 och vakna kvart över 9 i morse
så länge har jag ALDRIG fått sova sen Theo kom, Men att jag e så glad idag lär jag säkert få äta upp!

Ikväll blir de att bänka sig framför Tvn och kolla på grace anatomy
måste va en av dom bästa serierna som skapats
Juste tror de spöka hemma hos oss!!
våran ytterdörr låser sig av sig själv har hänt 2 ggr nu
och Theos leksaker börjar spela av sig själv på kvällarna och
engång så smälldes en dörr igen och persenera ( stavningen) rammlar ner
osv osv... LÄSKIGT!

Neh nu ska jag kolla om jag hittar min jacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0