en snabb en

så ätnligen fredag, theo har dessvärre feber 39.8.. såklart när jag äntligen kan umgås med han och nästa helg ska jag till södertälje, på fredagen ska jag till pappa och sova där en natt, och på lördagen ska jag sova
hos en person, hehe...

imorse när jag kom till jobbet så hade en ugn börjat brinna så de va massa brandmän där, tur
att vi har en brandman som jobbar på bårt jobb haha.
och så hade vi möte i 2,5 timme på morgonen om typ hygenen när man har hand om
livsmedels osv osv, ja ganska lärorikt faktist, se man lär sig inte bara saker i skolan haha. just fan
med tankte på skolan så måste jag plugga, åååååååååååå vad roligt, nehe dags att sätta i gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0