ojdå

nu va de ett tag sen jag skrev, så jag sätter mig 05.47 och börjar skriva lite hehe..
jag e ganska seg och trött och väldigt stressad, jag jobbar från 06.48 - 16.06 sen ska jag hem
laga mat umgås med theo natta honom ha lite egentid och plugga..
och hinner knappt med att duscha känns de som hehe.
neh jag ska inte klaga jag gör de här för theo och för att han och jag ska kunna ha de bättre, synd att man får
dåligt sammvete, jag e ju så van att va med han hela dagarna!

men iaf förra veckan så jobba jag och i helgen snodde jesper med sig theo så han kunde
få träffa sin farfar, så jag passade på att åka till johanna i södertälje, på lördagen åkte hon och jobba
så då träffa jag en gaaaamal vän och sen efter 2 koppar kaffe och en hel del prat så åkte
jag vidare till madde och drack lite med henne och vi hade mycke trevligt (:

nehe nu va mitt kaffe klart, nu ska jag svepa de och sedan dra (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0