sådärja

då va denna dag avklarad, gick rätt bra i dag faktist.. för att va första gången alltså! hehe.
fötterna värker, men vad gör de den 25e haha!
theo krångla och böka från 23.00 och klockan 03.40 då va de tydligen dags att gå upp och då hande jag kanske fått 3 timmars sömn max! och de va inte sammanhängade sömn pricis heller.. men men upp kom jag, och vid halv 5 tiden på morgonen kom jag på att jag inte fixat matlåda så då va de bara att ställa sig och laga mat, hahaha. jaa, virrigheterna upphör aldrig`? och vid 5 fick jag ringa och väcka mamma och fråga vad man skulle
ha med sig till jobbet, ja min morgon va typ lite av en katastof, men jag hade ju gott om tid på mig, hade ställt klockan på 05.15 .

men nu e de dags att gå och lägga sig och hoppas på en bättre natt!
och hoppas jag kommer ihåg ngt som jag lärde mig idag... hm.
nehe men godnatt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0