20 hela kronor

ohoj, de va inte alls kul att titta ut i morse i vetskap att man skulle ut och pulsa i snön med en
mega tung vagn och en tung unge i.. nej, trottoaren va obefintlig och nästintintill bilvägen oxå
men tack o lov fanns de nått bilspår jag kunde gå i lite, men de tog dubbelt så lång tid att gå
de brukar ta ca 7 minuter att gå till förskolan och de tog nästan 20 minuter!
min mage har blivit konstig oxå vet inte vad de e för fel men kan inte äta?
har fått i mig nån macka lite då o då matlusten e som bortblåst..
men men jag får väl tacka o ta i mot för jag har gått ner från 70 kg
till 66.5 på 2 veckor helt ok.

hihi jag höll på att skämma ut mig typ 100 gånger på vägen till skolan de va ju snorhalt hahaha...
ja, och så hitta jag 20 kr på backen hehe piiinsamt att plocka upp men men haha... ja

theo ska sova hos sin far idag sköönt...theo har fått för sig att vakna och gråta mellan 23.00 och 02.00
så muhahaha nu slipper jag de i natt. (: kanske kan man ta ett glas vin oxå.. hundra år sedan (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

20 spänn e alltid 20 spänn! ja skulle oxå plocat upp den ;)

2011-02-11 @ 18:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0