idag ja

idag vakna jag med ont i halsen och huvudet så jag ringde direkt till jesper
och sa att han fick ta Theo till dagiset för jag palla inte men nu har jag bara lite ont i halsen..
de e ju bra för i dag  kommer madeleine hit och ska sova över (;
Hm, funderar på att åka till eskilstuna med Theo i morgon och att vi tar ledigt från dagis och skolan
så han och jag får lite tid iväg.. de skulle vara mysigt faktist.. Är de ens okej att göra så? haha..
Jo de förtjänar vi! så, så blir de nog.

Dax att hemma lillplutten snart oxå såg jag nu, åhh längar efter han!
knäppt att man kan sakna någon så mkt eter några timmar bara.

Just idag kom uppsänings bekräftelsen, och den 17 februari e de besiktning,
är de inte lite konstigt? vi ska vara ute ur lägenheten sista april ;S
nån som vet hur de där funkar? haha...

Nehe nu ska jag väl passa på att njuta av lugnet före stormen. (;


Kommentarer
Postat av: Madeleine

JA!, jag vet ni kan följa med mig till sjukhuset så kan vi gå på stan och så imorgon i eskilstuna? Skulle inte det vara en awsome ide?, eller försörde jag mor-son dagen? Hehe puss <3

2011-02-01 @ 14:48:22
URL: http://mypleasure.myshowroom.se
Postat av: Annica

Aldrig kul att vara sjuk, men det är mysigt med tid tillsammans med ens lilla plutt =)

2011-02-02 @ 11:19:25
URL: http://leahsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0